Rubrika ‘Aktuální zprávy’

Nový SEAT Arona je nejlepší volbou ve své kategorii

Sobota, 21st Říjen, 2017

1660275

  • Vzrušující a nadčasový design, vynikající jízdní dynamika, prostorný interiér a zavazadlový prostor – těmito vlastnostmi předčí SEAT Arona své přímé konkurenty, zjistila analýza společnosti Autovista Group
  • Studie rovněž zdůrazňuje, že SEAT Arona vyniká svou funkčností, vnímanou kvalitou i poměrem náklady/výkon a zároveň také nabízí nejvyspělejší techniku v oblastech bezpečnosti a konektivity

SEAT Arona je vozem s jednou z nejnižších ztrát hodnoty ve svém segmentu ve Španělsku, Německu, Francii, Itálii, Portugalsku a Belgii. Podle studie je nová Arona nejpravděpodobněji také nejlepší volbou v tomto segmentu, a stejně jako ostatní modely SEAT vyniká svým atraktivním designem, technikou, bezpečností a vynikající jízdní dynamikou.

Nový SEAT Arona dokonale splní očekávání fleetových zákazníků díky své prostornosti a výbavě z vyšších segmentů v kombinaci s atraktivní zůstatkovou hodnotou. Není pochyb o tom, že naše malé SUV pomůže značce SEAT získávat nové fleetové zákazníky, říká Wayne Griffiths, člen představenstva společnosti SEAT, zodpovědný za prodej a marketing.

seat_arona_06

Arona je ve všech verzích se vznětovými i zážehovými motory modelem s nejlepší zůstatkovou hodnotou, přičemž rozdíly od nejbližších konkurentů modelu Arona ve Španělsku dosahují až 5 procentních bodů.

01-new-seat-arona-side-roof-viewModel se výrazně odlišuje od svých konkurentů vynikající jízdní dynamikou, lepší funkčností, téměř nadprůměrnou akcelerací, vynikajícími jízdními vlastnostmi. Překvapí vás také vysoký jízdní komfort i nízká hladina hluku a vibrací.

Arona  nabízí rovněž větší zavazadlový prostor (400 litrů) a prostornější interiér než konkurenti. K tomu je nutné připočítat ještě vynikající vnímanou kvalitu a image značky SEAT v oblastech designu a poměru náklady/výkon.

Díky použití nové platformy MQB (Modular Quer Baukasten) A0 pro malé vozy s motorem uloženým vpředu napříč přináší Arona nová měřítka do svého segmentu v oblastech vnitřního prostoru, bezpečnosti, jízdní dynamiky a techniky. Nová Arona vyniká mezi kompaktními crossovery svou výškou a šířkou, rozmanitými možnostmi individualizace a nejvyspělejší technikou v oblastech bezpečnosti a konektivity.

seat-leon-facelift___new-seat-leon-9___1476946515

Zdroj: seat.cz


  

Nissan GT-R ovládaný jako první na světě herní konzolí dosáhl na okruhu Silverstone rychlosti vyšší než 210 km/h

Neděle, 15th Říjen, 2017

5 (2)

Nissan spojil realitu a virtuální realitu s dokonalým dálkově ovládaným vozem pro hráče – modelem Nissan GT-R/C – ovládaným herní konzolí PlayStation®4 DualShock®4

Vítěz GT Academy a řidič NISMO Jann Mardenborough se projel tímto dálkově ovládaným supersportem po okruhu Silverstone, kde s ním z kokpitu helikoptéry dosáhl rychlosti vyšší než 209 km/h

Na oslavu uvedení hry Gran Turismo Sport v Evropě 18. října a 20 let zapojení společnosti Nissan do herní série Gran Turismo byl jednorázový projekt výrazně upraven tak, aby bylo možné jej zcela ovládat konzolí PlayStation®4 DualShock®4.

Model GT-R/C byl prověřen závodním jezdcem NISMO Jannem Mardenboroughem na slavném okruhu Silverstone. Jann ovládal GT-R/C z kokpitu helikoptéry Robinson R44 Raven II, která dostala zvláštní povolení pro přelet v nízké výšce.

Model sestrojen ve Spojeném království společností JLB Design Ltd. za použití vozu se standardní specifikací 542 k s V6 R35 z roku 2011 – ve stejném roce Jann Mardenborough vyhrál GT Academy.

Na Mardenboroughově nejrychlejším kole (1:17:47) dosáhl model GT-R/C průměrné rychlosti 122 km/h a maximální rychlosti 211 km/h – „ujetý“ průměr na 2,6 km dlouhém okruhu je přibližně 134 km/h.

Neupravený DualShock®4 je připojen na mikropočítač, který interpretuje signály joysticku a tlačítek a převádí je do palubních systémů vozu GT-R/C. Bezdrátové ovládání má primární dosah jeden kilometr.

Aby mohl Mardenborough správně posoudit rychlost vozu v zatáčkách, byl do vozu nainstalován snímač Racelogic VBOX Motorsport, který přenáší údaje o rychlosti na LCD displej v kokpitu helikoptéry.

GT-R/C je také vybaven dvěma nezávislými bezpečnostními systémy, které fungují na různých radiofrekvencích a které umožňují dvěma dalším operátorům aktivovat plné ABS brzdění a odpojit motor v případě, že hlavní operátor ztratí nad vozem kontrolu.

5 (1)Jann Mardenborough k tomu dodal: „Byla to skutečně impozantní zkušenost, která se naskytne jednou za život. Model GT-R/C v sobě spojil mé dva světy – virtuální svět hraní a realitu motoristického sportu – způsobem, který jsem dosud nepovažoval za možný. Odezva z vozu byla při používání konzole mnohem podmanivější, než jsem si dokázal představit. Společnost JLB Design vykonala skutečně neuvěřitelnou práci v tom, že všechno tak dobře reaguje.“

„Funkce řízení, zrychlení a brzdění jsou dokonale nakonfigurovány a umožňují řízené používání vozu, takže jsem skutečně cítil projíždění zatáček a užíval jsem si plný plyn na rychlých rovinkách. Řídit plnohodnotný dálkově ovládaný GT-R rychlostí 210 km/h na okruhu Silverstone a přitom jej sledovat v helikoptéře byl nezapomenutelný zážitek. Přesně to jsou vzrušující inovace!“

Nissan GT-R dostal vzrušující nový vzhled interiéru i exteriéru a dočkal se významných vylepšení jízdních vlastností v klíčových oblastech, včetně zesíleného podvozku a silnějšího motoru V6 o objemu 3,8 l s 24 ventily a dvěma turbodmychadly. GT-R je také pohodlnější, než tomu bylo v minulosti, a nabízí propracovanější a kvalitnější interiér. Tyto úpravy představují nejvýznamnější změny, kterými model GT-R od svého uvedení v roce 2007 prošel.

5 (3)

Zdroj:newsroom.nissan-europe.com/cz/


  
Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 ...266 267 268 Další