Reprezentant Šanghaje navštívil automobilku ŠKODA AUTO

Reprezentant Šanghaje navštívil automobilku ŠKODA AUTOSetkání s členy představenstva společnosti ŠKODA AUTO, návštěva ŠKODA Muzea a hlavního výrobního závodu značky ŠKODA v Mladé Boleslavi.

ŠKODA AUTO pokračuje v sérii osobních kontaktů s nejvyššími představiteli Čínské lidové republiky. Tentokrát českou automobilku navštívil Ma Čchun-lei, primátor Šanghaje – Tia-ting. Půldenní program zahrnoval setkání se členem představenstva společnosti ŠKODA AUTO zodpovědným za oblast personalistiky Bohdanem Wojnarem a s Michaelem Oeljeklausem, členem představenstva ŠKODA AUTO zodpovědným za oblast výroby, stejně jako návštěvu ŠKODA Muzea a hlavního výrobního závodu značky ŠKODA v Mladé Boleslavi.

Koncem srpna navštívili automobilku ŠKODA první čínský vicepremiér Čang Kao-li a čínský ministr dopravy Jang Čchuan-tchang.

 Ma Čchun-lei se podrobně seznámil s úspěšnou Růstovou strategií ŠKODA a s budováním mezinárodní výrobní sítě značky ŠKODA. S ohledem na dlouholeté úspěšné partnerství automobilky ŠKODA AUTO s čínským partnerem Shanghai Volkswagen (SVW) se program návštěvy zaměřil zejména na perspektivy růstu značky v Říši středu a na úspěšnou spolupráci s automobilkou SVW. ŠKODA je na čínském trhu přítomná od roku 2007. Od vstupu na trh sjelo v závodech společnosti SVW z linky zhruba 1,2 milionu vozů značky ŠKODA.

ŠKODA se v alianci s SVW za posledních sedm let v Číně skvěle rozvíjela a kontinuálně zvyšovala prodeje v této zemi,“ říká člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO zodpovědný za oblast personalistiky Bohdan Wojnar. „Jakožto náš největší trh je Čína pilířem naší mezinárodní Růstové strategie. Chceme zvýšit prodeje v této zemi minimálně na půl milionu vozů ročně. Úspěšná jednání s předními čínskými představiteli svědčí o našich dobrých vztazích, založených na důvěře,“ dodává Wojnar.

 Zhruba čtvrtina celosvětových prodejů značky ŠKODA připadá v současné době na Čínu. V roce 2013 dodala značka svým zákazníkům v Říši středu 227 000 vozů. Za prvních devět měsíců si ŠKODA na čínském trhu polepšila o 11,6 procent na více než 198 000 vozů dodaných zákazníkům. Od vstupu na čínský trh v roce 2007 dodala automobilka svým zákazníkům v Číně více než 1,2 milionu vozů.

Jádrem čínských růstových ambicí značky je nejatraktivnější čínská modelová paleta všech dob. V letošním roce rozšířila ŠKODA počet modelů, vyráběných v této zemi, na šest. Vozy značky ŠKODA se vyrábí v závodech SVW v Antingu, I-čengu a Ning-po.

 Hvězdou čínské produktové ofenzívy je nová ŠKODA Octavia, v Číně nazývaná Octavia Ming Rui. Kromě ní se v Číně lokálně vyrábí ještě modely Fabia Jing Rui, Rapid Xin Rui, Rapid Spaceback, Superb Supai a Yeti (Ye Di).

Zdroj: skoda-auto.cz

Továrna Škoda v Šanghaji

Továrna Škoda v Šanghaji


  

Tags: , , , , ,

Comments are closed.